Några bilder behind the scenes från igår :)


Vi var ju hos min pappa ute på landet och fotade :) Det var så himla kul! Jag är där allt för sällan.. Det är ju i det huset jag bodde från jag var 6-10år! Sommaren är som bäst där <3


Plåtade först ute på havrefältet..


;D


Sen uppe på loftet på stallet bland höt :)


Sen åkte vi bort till grannen där vi egentligen tänkte låna en gammal traktor, men så kom han utdragandes med denna Harley Davidson från 20-talet ;D

Efteråt blev det grillning X) Superkul dag!


Idag ska jag och Andreas kanske ta oss in till stan, låna cyklar där och ta oss en rundtur :)

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ser ut som att det kunde bli skitnice bilder av det där!

2010-07-28 @ 19:35:39
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/
Postat av: Billie

Raor! Den sista settingen ser ut att ha gett många bra bilder!

2010-07-28 @ 23:33:46
Postat av: Vicky

Guuud vad mysigt ni verkar ha haft det <3

2010-07-29 @ 00:11:32
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0