Happ, det blir Dalarna i helgen!

Det kom lite hastigt, men idag frågade Peter mig om jag ville komma till Älvdalen och fotas i kläder för en designer han känner, och det är klart jag vill det! Det är inte helt lätt att ta sig från Karlstad till Älvdalen dock visade det sig, så vi har dividerat fram och tillbaks under kvällen vilka tåg/bussar jag ska ta.. Därför jag inte har haft tid till att uppdatera här! Men nu så är det bokat och klart, tåg dit på lördag och sen hem igen på söndag^^ Väldigt mycket resande på så kort tid, men jag vet att det kommer bli kul :) Det är är inte så ofta jag fotar med ett helt team med fotograf, makeupartist, stylist, fler modeller.. Det är så lyxigt att inte behöva bry sig om nåt annat än att bara se bra ut ;)


Kommentarer
Postat av: towe

kul =) jag åker dit med peter imorn och fotar, kanske ses på lördag då!

2010-07-15 @ 18:15:42
URL: http://whogivesadamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0