Tröttast!

Tror ni jag fick en chock "imorse"när jag vaknade till lite, var stentrött och trodde inte klockan skulle vara mer än 09-10 och fick studsa upp ur sängen istället för klockan var 14.17 ?! Vi som hade tvättid kl 14! Men som tur var så hade ingen annan tagit tiden :) Fattar inte, vi la oss liksom i normal tid, typ 00-01 kanske vi somnade.. Men nu har vi iaf handlat och snart ska vi hämta upp tvätten, och sen ska vi bara laga god mat och gosa ner oss resten av kvällen, jag och Andreas X) Vi har inte varit för oss själva på typ 3 veckor^^ Alltid haft kompisar här som sovit över, Adam, Ludde, Mia och sen Ludde några hundra nätter till :P Så igår kändes det t.o.m. romantiskt när vi gick till Burger King och käkade när jag kom hem från jobbet ;)
Blir nog dåligt med inlägg idag känner jag på mig.. Imorn ska jag på stan med Vicky<3 Kanske t.o.m. knäpper av nån bild på hur jag ser ut innan jag går ;) Hörs då :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0