Tonårs-dag och pensionär-kväll :P


Har varit hos Vicky idag, vi har chillat, snackat, kollat på varandras smycken och kläder ;) Här smygtog Vicky ett kort på mig och hennes bror Nebban, helt slappa! Jag läser i en bok och han spelar tv-spel :P
Vicky drar ju en sköning inne på Ica också så vi får en massa snea blickar på oss, "Hur fan ska jag ha råd att bli full och hög när tomaterna är såhär dyra?!" :P


Ikväll ska jag och Andreas ta det lugnt här hemma och se på På spåret ;) Det är faktiskt kul nu när Luuk och Fredrik Lindström har det !!

Jag försökte få en bild på mig och Andreas, men han hade precis duschat efter träningen så hans hår var lockigt och det gillar han inte ;P

Imorn ska jag och Vicky fota med Jessica som sagt :) Det ska bli jättekul! Skriver nog ett kortis-inlägg innan jag drar då, P&K!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha vicky <3

2010-01-16 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0