Pardate på isen!


Idag ska jag, Andreas, Fredrik och Jennie åka skridskor :) Ska bli jättekul, första gången på isen i år! Har ätit en stor frulle nu med stekt frukostkorv och stekt ägg, ostmacka och apelsinjuice X) Fast Andreas påpekade så snällt att jag inte kommer åka nå bättre för det :P Jag är jättedålig på skridskor XD Men desto roligare, kanske :P
Förutom den fina kommentaren så har Andreas bråkat med mig jättemycket imorse! Höll kvar mig i sängen när jag ville gå upp så jag kunde äta en sån här stor frukost i lugn och ro o.s.v. Jag sa till honom "Om du håller fast mig nu så kommer det gå såhär, Fredrik kommer ringa om en halvtimme och du kommer säga till honom att vi kommer och hämtar dom om en kvart och jag kommer bli jättesur och stressad!" När vi väl gick upp runt 12 tiden så hörde jag att han pratade i telefon med Fredrik och jag frågade sen "Vad sa ni för tid?" Och Andreas bara:
A: Vi sa halv ett!
Jag: What?! Nej, nej, nej! Det är om en halvtimme, det går bara inte! Sa du verkligen halv ett?
A: Ja.. Alltså, det beror på hur man tänker.. Om man tänker engelsk tid så hämtar vi dom halv ett.. Om man tänker finsk tid så hämtar vi dom halv tre..
Jag: Så vi hämtar dom halv två?
A: Svensk tid?
Jag: MEN JAAAA !!!
A: Ja X)

XD

Ikväll blir det rosé med Fanta framför Robinson :D Kanske hörs när vi kommer hem igen, P&K!

Foto; Raman Yazdani

Kommentarer
Postat av: Ann

Rose med fanta? ^^

2010-01-09 @ 13:40:12
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha mja det låter ju så där smarrigt ^^ men jag får väl testa det innan jag dömmer :P

2010-01-09 @ 13:59:46
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Rebbe

Gud vad fin du var på kortet! Gillar hårfärgen!

2010-01-09 @ 14:29:55
Postat av: Jennie

Haha, rosé med fanta? :P



Jo, jag har en liten liten fråga till som du kanske kan hjälpa mig med:



Jag har helt för mig att för några månader sedan så läste jag ett inlägg på din blogg när du skrev om honung som ansiktsmask - stämmer det eller blandar jag ihop dig med någon annan?

Efter jag läste det så provade jag det iaf och tyckte att en irritation under mitt vänstra öga (som suttit där i några veckor) försvann! Jag provade det dock inte igen, men har idag läst på en massa om det på internet och det verkar ju lovande mot finnar!

Om det var du som skrev inägget, märkte du någon positiv förändring?

Hur länge hade du det på?



Oj, det blev visst jättelång och mer än bara en fråga. Så svara bara om du känner för det :)



Tack på förhand iaf!

Jennie

2010-01-09 @ 15:29:45
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Rebbe; Tack så mycket :)

2010-01-09 @ 16:41:37
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Jennie; Ja rosévin med Fanta, typ 40/60, apgott!



Jo, det var jag som skrev om det :) Gött! Jo precis jag läste ju också på om det och det ska ju vara lite bakteriedödande men också fukt och rogivande! Jag har dock slarvat lite, jag körde det en gång i veckan ett tag i höstas och hade på det 20 minuter åt gången. Märkte inte så mycket för just finnarna, men tyckte att huden såg klarare ut liksom, den var inte lika grå och trött^^ Ska sätta igång med det igen, det ser så illa ut bara, min sambo gillar det inte, haha :P

2010-01-09 @ 16:44:24
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, jag får väl testa det någon gång :P Till sommaren kanske?



Okej, men då mindes jag rätt :) testade det idag, men hade det bara på i ca 8-10 min. Antar att det är bättre än inte alls, iaf.

Okej, men det är ju bra att du såg sådan förändring! Kan ju hända att om du hade fortsatt eller använt det oftare kanske det hjälpt mer?



Hittade via http://pyttis.blogg.se/category/smink-och-skonhetsforsok.html (sista stycket på andra inlägget, uppifrån) denna länk som jag tänkte jag kunde dela med mig av http://www.vitaminb5.se/

Låter ju onekligen lovande! Kanske man skulle testa?



Du får gärna göra en liten redogörelse för hur din duac gel hjälper också! I ett inlägg eller så, skulle uppskattas :)



Trevlig helg!

2010-01-09 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0