Mongointernet och mongohockey ><


Har inte kunnat logga in på blogg.se under hela dagen på våran dator hemma för internet har hängt sig varje gång :( Men det har inte hänt så mycket heller^^ Igårkväll spelade vi ännu en omgång av Puerto Rico som blir roligare och roligare för varje gång :D Jag och Ludde hade lika mycket victory points 1,5h senare vid spelets slut, men tyvärr hade han fler tillgångar så han vann^^ Efter det åt vi en massa glass med grädde, maränger och riven choklad X) (i brist på Schwarzwaldtårta) framför en komedi vars humor krävde ytterst lite hjärnkapacitet :P
Idag har jag tjuvgooglat Puerto Rico strategier ;D Nu sitter jag på Erics laptop, vi har sett DIF - FBK matchen här, trött jag är på elitserien! Men slagsmålet var kung, haha!
Pizzorna kommer hit om 40 min och senare blir det Robinson och en till runda Puerto Rico^^
2010 börjar med riktiga softardagar X)

Foto; Natalie G Sundling

Kommentarer
Postat av: sanna

Du ser ut som en filmstjärna! Har du aldrig tänkt på att bli skådespelare? :D

2010-01-03 @ 14:39:12
URL: http://bolyl.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hahaha jag blev lite rädd för dig först för jag tyckte att det stod att du kollade på hockey själv på laptopen först XD



Älskar den bilden på dig också, så himla SNYGG :D

2010-01-03 @ 16:36:48
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0