En dag på isen vid Mariebergsviken :)

Nu är vi hemma igen, har tagit en skön dusch och kurat ner mig i min varma morgonrock och raggsockor!
Det var riktigt roligt, men det tar ett tag innan jag vågar ta upp farten och åka på riktigt, men vi åkte ett varv runt viken, köpte varm choklad och åkte ett varv till sen :) Och jag ramlade bara tre gånger :P Här kommer lite bilder:

Sitter vid bryggan och har snört på skridskorna!


Babe och jag :)


Det var liksom som olika spår runt som man kunde åka längskidor och skridskor i.


Fredrik kom med varm choklad till oss alla, riktigt härligt! Det gjorde så man orkade med ett varv till :)


<3


Vi hann precis innan skymningen kom! Men kolla vad vackert det var :)

Nu ska vi äta lite mat och ikväll kommer som sagt F&J över till oss för att se Robinson!
Hoppas ni har haft en härlig lördag, alla! P&K

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vart är din jacka ifrån? Sjukt snygg :)

2010-01-13 @ 01:35:45
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Josefine; Den jackan fick jag av min morbror för typ 4-5 år sen.. Vi köpte den på en lyxoutlet i Sthlm, märket är Hollies! Bästa jackan faktiskt, förutom att det är kaninpäls ;S men det är typ det varmaste man kan ha! Det har ju varit -20 nu i flera dagar och jag har inte frusit ALLS om överkroppen :)

2010-01-13 @ 10:51:54
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0