Åker till Sthlm nu!

Godmorgon! Har varit uppe sen åtta imorse och duschat, packat, ätit en stor frulle med scrambled eggs och stekt frukostkorv och apelsin juice X) Älskar när man kan göra en redig frukost! Idag ska jag ju till Sthlm, ska sova hos Carro inatt, ska bli så himla kul att träffa henne igen! Och imorgon fotar jag för ett bokomslag och några bilder i boken också tror jag :) Blir roligt! Sen kommer jag hem igen typ mitt i natten till söndag^^ Snacka om vad trött jag kommer vara, haha!
Bjuder på en ny bild så står ni er ett tag, för vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera där borta ;P

Fotograf; Jessica Bergman

Ser faktiskt fram emot att sätta mig på en buss i 4,5 timmar ;D Har lagt in helt nya låtar i mp3n också har jag boken Aprilhäxan med mig -Toppen!

Kommentarer
Postat av: sara

VA KUL ATT FÅ FOTAS TILL EN BOK :) VAD ÄR DE FÖR BOK? :d

2010-01-30 @ 00:10:29
URL: http://sljh.blogg.se/
Postat av: sara

SV; okej. ja, man får håller tummarna på att den gör de då :)

2010-01-31 @ 14:13:02
URL: http://sljh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0