Torsdag!


Ojdå, här vart det dålig uppdatering :O Jag har inte gjort nånting särskilt idag alls, inte ens gått utanför dörren faktiskt! Har sovit ut, tränat, och nu sitter jag och jobbar med projektet, förlåt om jag gör er nyfikna (Carro, haha :P), det är verkligen inte för att locka läsare eller nåt. Utan jag vet helt enkelt inte hur det kommer att bena ut sig än så därför håller jag det hemligt :) Just nu sitter jag och matar in uppgifter i ett program, Ctrl C och V går varma här :P
Boring, boring^^
Imorn ska jag fika med Vicky, det blir kul! Ser fram emot det <3
Och imorn ska Sibel gå två visningar under Oslos modevecka :D *stolt*

Foto; Jessica Bergman

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Tänkte bara lämna en liten kommentar! Jag inspireras enormt mycket av dina bilder och jag tycker att du är enormt vacker! Du verkar även vara en fin person så ta hand om dig=)

2010-02-18 @ 22:43:43
URL: http://Linnboden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0