Stressad^^

Oj vad dålig uppdatering det har varit här då under helgen! Jag känner mig lite sådär smått nere/stressad för det tycks dyka upp en massa saker jag måste göra det närmsta 2 veckorna nu..
Jag kommer ihåg när jag gick i högstadiet/gymnasiet, jag hade ett fullpackat schema varenda dag! Jag dansade flera gånger i veckan, spelade teater, spelade basket, repade med ett band, varannan helg var jag hos pappa i Väse och samtidigt hann jag med skola, vänner och pojkvän! Just nu blir jag stressad av att prata med två olika på msn samtidigt som jag ska läsa bloggar, haha XD
Men just nu är det jobba på Norstat mån, tis och ons, på torsdag ska jag och syrran hitta en 60-års present till pappa, klippa håret och tvätta, och sen under helgen vet jag inte om jag ska till Köpenhamn eller inte :O Jag har en option på ett jobb där under modeveckan.. Samtidigt har jag det här nya projektet som jag vill visa framfötterna för!
Och egentligen vill jag bara sitta hemma, läsa, träna, se på Real housewives och äta kakor :P
Men jag är ju från Värmland, så jag vet att "dä årner säj"!

Nu ska jag laga mat med stortjocken (<3) Hörs imorgon istället :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Och jag som trodde jag var ensam med det där "problemet". ;-)



Så fort en till person börjar skriva på msn så blir jag helt "lolololololololol". >.<

2010-02-07 @ 21:09:21
URL: http://larotika.blogg.se/
Postat av: Paula a.k.a Naturbarnet

Oki, snygg är den iaf, men men :(

ska du sälja den så säg till.

naturbarnets.blogg.se

wanni wanna!

2010-02-08 @ 11:24:12
URL: http://naturbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0