Jobba, jobba, jobba!

Om en halvtimme sticker jag till jobbet^^ Har megaångest ungefär, för nu är det två veckor sen sist och det är alltid tungt att jobba igen när det har gått en tid.. Men egentligen borde jag vara glad, för jag var inte ens bokad för idag men jag ringde igårkväll och frågade om det fanns plats för mig :) Behöver pengar!
Har iaf nya numret av Glamour att läsa och mobilen sitter på laddning så jag kan spela spel på den ;D
Vad tråkig min blogg är :P Men det går ju upp och ner i livet och det smittar av sig på bloggen^^
Hörs imorn igen, P&K!

P.S. Glöm inte mina auktioner på Tradera, dom går ut imorgon!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Synd att det är alldeles för smått för mig ;_;

2010-02-08 @ 18:58:34
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0