Jättemysig kväll :)

Så, nu är man hemma och har varvat ner lite! Var ju som sagt och med Andreas upp till Väse och firade min käre far :) När jag, Andreas och Mia kom fram var faster Marja där också med fästman :D Flera år sen jag träffade henne sist och hon är så himla härlig! Hon har bl.a. bott i Italien i flera år och hon är exakt så som jag tänker mig att en italiensk mogen kvinna är ;) Varm, öppen och rolig!
Hade inte med mig kameran :( Skäms på mig! Men vi tog ett par bilder med Andreas iphone så jag har nånting att visa upp!


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

din pappa liknar nästan indiana jones o:

2010-02-17 @ 21:31:52
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Anonym; Haha om du visste hur många gånger både jag och han har hört det och Crocodile Dundee ;D Men det är bara kul!

2010-02-17 @ 21:56:28
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0