Bilder från festandet förra Fredan ;)

En vecka efter, inte så farligt va? :P Både jag och Vicky har vart sega med bilderna, haha!

Denna låt kom på och vi gick lite vilda på gitarrerna haha ;D



Hahahahah, orkar inte med mig själv ><


Cutiepie Maya kom över också :D




Första vi gjorde när vi kom till Ankan var att köpa en varsin redbull/vodka och önska Bloodhound gang - Bad touch, haha! BÄSTA!


Oooiiihhh!


<3


Fylla<3




Efter stängning, jag visar hur ledsen jag är över vintern :P


Sletna X)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack tack.

Jag fick den en dag på min mail från en kompis. Det var snällt av henne minsann :)

2010-02-12 @ 21:18:54
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0