100210


Idag blire jobb! Sista jobbdagen för veckan, känns bra! Och det verkar ju inte som att jag ska till Köpenhamns fashionweek i helgen så nu känns livet lite lättare faktiskt :) Det kändes så stressigt för jag har aldrig varit i Köpenhamn och jag hade vart tvungen att fixa resa och boende själv för det ingår i lönen och halva lönen hade gått åt till det så.. äh! Förhoppningsvis kommer det nåt annat modelljobb som Berlin-agenturen vill skicka mig på detta år :)

Jag vill ha sommar! Snygg jag var förra året eller? ;O Vill ha lååångt hår.. Fast inte löshår :P Också vill jag vara brun X) Det är som en grej jag har varje vår/sommar, att bli så brun som jag bara kan! Det är det enda jag tänker på ungefär :P och jag misslyckas varje år, haha! För jag är blek helt enkelt^^ Men jag blir faktiskt sakta men säkert lite brunare varje år ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0