Tips på bra studentlitteratur-sida!

Har precis beställt kurslitteratur :) Annica tipsade om en sida som heter Lycknis där dom hade mycket bättre priser! Kom undan med 200 spänn jämfört med Bokus^^ Där kan man även köpa begagnade böcker! Det får kanske bli till nästa termin för nu är jag ute lite i sista stund känner jag så jag orkar inte krångla med privata säljare.. Kommer vara borta några dagar den här veckan dessutom^^

Jo! Och det var det jag skulle säga också :) Jag och Andreas ska till Sthlm på onsdag och bo på hotell tre nätter! Vi ska gå på Gröna Lund, Skansen, shoppa, träffa kompisar och festa, mysa <3 Ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Problemet med Lycknis brukar vara deras leveranstider, ibland flera månader :S Därför jag inte köper mina böcker där iaf



-Angi

2010-08-09 @ 23:29:49
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Rebbe

Håller med Angi, deras leveranstider är inte att lita på. Men är man ute i god tid och köper ganska "vanliga" böcker så går det ju bra!

2010-08-10 @ 12:07:18
Postat av: Annica

Tjo! Jag har aldrig haft några problem med leveranstider faktiskt (så länge böckerna finns i lager, för självklart får man vänta sig längre tider om böckerna inte är i lager).



Deras begagnade sida är sådär, för gamla annonser tas inte riktigt bort som dom ska. Tips från mig är att du kollar när annonsen är upplagd, för det är ingen idé att höra av sig till annonser som är typ 3 år gamla :P

2010-08-10 @ 13:59:10
URL: http://anmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0