Stockholm!

Nu är datorn up and runnin' så jag ska visa bilder från våran vistelse i den Kungliga Hufvudstaden^^


Vi spelade kort på bussen och för att hålla korten på plats la vi dom i olika hål på mina trasiga jeans (Y)


Vi stationerade oss på vårt hotellrum och sen drog vi ut och tog en snabbrunda på Beyond Retro (finns det nåt som heter en snabbrunda på Beyond Retro? :P) och efter åt vi en väldigt efterlängtat middag X)


Sen blev det några drinkar på Harry B James med Ludde! Jag bytte om till en t-shirt som jag hade köpt^^


Nästa dag blev det Skansen.. Ärligt, blev helt till mig av alla djur XD "GETTER !!!!1"


Glad med glass och getter X)


Stora saker! Bufflar? Oxar?


Andreas, stort djur och Ludde^^


^^


BJÖRNAR !!


ÄLGAR !! (Märks det att jag aldrig har varit på en djurpark förr? :P)


Hihi vad luriga vi ser ut <3


Jag tog säkert hundra bilder på den där horsälen och ändå blev ingen bra ><


Men här hade vi nån som gillade uppmärksamheten iaf!


Lunch :)


Gosigt värre!


Sen hälsade vi på lemurerna :D


Jag och lemuren är såHÄR tighta!


Kolla lemuren bara - Vem är det här? Vart är Elina?


Apor!


Ormar^^


Kolla den här grisen XD


Världens giftigaste orm eller whatever^^


O.o


Mmm sleep X)


Lata jäklar :P


En haj, HA-HA! Den var typ 1dm och inte alls läskig X) (that's what she said)


På Fredag tog vi det bara lugnt, vi bestämde oss för att strunta i Grönan och gick en sväng till på stan istället men jag var inte så shoppingsugen (:O !!) Köpte iaf nån mer grej på Beyond Retro :) På kvällen åt jag och Andreas middag X)


<3 !! Vi var typ Farbror Blå och Tant Röd :P


Ett till plagg jag köpte på Beyond Retro, en röd 60-tals klänning :)

Vi hade velat stanna längre >< 3 dagar går SNABBT! Vi får ta fler weekends till Sthlm och Gbg :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den sista outfiten var döläcker!

2010-08-15 @ 18:52:00
URL: http://larotika.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hahahaha horsäl XD



Fan vad snygg den röda klänningen är! Ser ut att vara en helt perfekt nyans av rött :D Vill också ha massa röda kläder men du vet ju hur jag är :P

2010-08-15 @ 19:33:21
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Miss C

Sjukt snygg blogg och extremt mycket fräcka bilder! ;D

2010-08-15 @ 22:02:09
URL: http://missc.se/
Postat av: Anette

Jag tycker lemuren var söööööt!!!

2010-08-16 @ 15:51:38
Postat av: milla

Haha, jag såg din pojkvän i Aftonbladet på sista sidan, där dom frågar random personer någon fråga xD!

Tyckte det var lite kul :).

2010-08-20 @ 01:56:52
URL: http://millavanerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0