Skönhetsbehandlingar jag skulle vilja göra:

Ett ämne som är väldiskuterat bland mina vänner är skönhetsbehandlingar och skönhetsoperationer! Jag tycker det är jättekul med utseendet, allt från huden till kläder och hår^^ Så jag tänker ofta på vad jag skulle vilja göra för behandlingar om jag hade råd till det.. Förr tänkte jag på operationer, bl.a. att jag vill ha en ordentlig B-kupa istället för A^^ Men jag har lämnat den tanken nu. Däremot känns behandlingar roligare! Dessa skulle jag göra om jag hade pengar till det:


Ta bort hår på benen, under armarna och bikinilinjen med laser.


Göra ögonfransförlängning kontinuerligt.


Göra ärrkamouflage med permanent makeup i ansiktet, både dom ljusa ärren efter bilolyckan och dom röda ärren efter finnar.


Förlänga, färga, slinga, tvätta, blåsa håret hos frissan hela tiden.


Göra manikyr och pedikyr kontinuerligt.


Bleka tänderna.

Jag tror det var allt.. Vad skulle ni göra för utseendet om ni hade pengar att lägga på det?

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag skulle fixa mina naglar för de ser alltid för jävliga ut.

2010-08-06 @ 19:29:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: al

Hm, jag har också en liten lista =) . Jag skulle bleka tänderna, ögonlaserkirurgi, intimoperation, göra mej av med min acnehy och reducera cellutliter.

Men det får bli den dag man inte har annat att lägga pengar på =P .



al

2010-08-06 @ 20:55:36
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har ju blekt tänderna för längesen. Såå värt det! Är nog det bästa jag har gjort för mitt utseende.



Jag skulle också vilja ta bort hår och göra ögonfransförlängning. Men helst gå ner i vikt, operera mina bröst som jag skäms över och göra läpparna fylligare så det blir mer "balans" i mitt ansikte. Och göra nåt åt ena ögonlocket som hänger mer än det andra.



Mår mkt bättre psykiskt också efter fettsugningen jag gjorde under hakan. Känner mig inte så uttittad längre och känner att "Fan, jag ser riktigt bra ut!" ibland. :D Även om det inte är stor skillnad så märker jag det och mår bättre och det är det viktigaste.

2010-08-07 @ 01:17:39
URL: http://synch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0