Resten av festbilderna i lördags :D


Mitt fina glas X)


Var mycket balkong-häng i början, jag gillar det :)




Typisk Frida-pose ;D


Sen blev det kök-häng..


Och tillsist vardagsrums-häng! Festen flyttar sig liksom från litet rum till större och större ju mer alkoholintag man har och desto större plats behöver man XD Jag åt glass som jag snodde med mig hemifrån i sista sekund för jag var sugen :P <3 Lite retardo jag vet, vad ska jag göra?


Good times, good times^^


Purr!


Puss!


Kul när man träffar folk som man var på samma fester på när man var 14^^ Alex var/är med i RKU och jag var med i Ung vänster så vi sågs ett par gånger i dom svängarna!


<3


^^


Tjejor !!



Aaww gosiga alla var!


Sticka till bussen^^


Spice girls^^


Vänta på bussen..


Sjunga Ebba Grön.. (Och vara helt omedveten om att bilder tas :P)


Påväg til Blue moon med chipspåse i högsta hugg^^


Gud vad vi härjade med bilder och anarki :P



Gosan :D


Poliser och dans^^


Kom till krogen där Jeremy i rockbaren fixade drinkarna..


..och vi dansade :P


Jaa.. Vem vet vad livet ville med oss den kvällen :D


:*

Kommentarer
Postat av: Billie

Ah, kul att se alla bilder! Och tack för att du kom <3

2010-08-10 @ 01:24:03
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Vilken discokula till glas. Loving it.

2010-08-10 @ 12:08:19
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0