Nyttiga-dagen^^

Idag har jag redan varit till stan och hämtat mitt nya legg, fått påskrift för ett papper till försäkringskassan och vart på uppföljningsmöte på Jobbtorg. Andreas hämtade mig efter och vi åkte till Ikea, EM och MIO och handlade lite nödvändigt till hemmet^^ Nu är vi hemma i 20 minuter innan vi ska iväg till Väse, Andreas bror ska se om han kan hjälpa min syrra med sin varmvattenberedare. Och ikväll har vi tvättid.. Fullt upp med andra ord! Gött att det är mulet ute så vi inte missade en sol-dag till detta :P
Vi hörs ikväll igen, då ska jag visa ännu en till ny bild som Jessica har tagit när vi var i Väse och plåtade, kommer ni ihåg?

Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt med fullt upp vissa dagar :) skönt och få sånt gjort på mindre soliga dagar :)

2010-08-05 @ 17:42:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0