Now I wanna be your dog!


Bra cover tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, snabb fråga ^^ hur lång tid tar det för dig att få hem dina paket från Topshop? på deras hemsida står det typ högst 7 dagar, men det har gått 10 dagar nu och har inte fått nåt än, första gången jag beställer därifrån så är lite nervös >_< så dumt att man inte kan spåra paketet heller. hoppas du svarar! :)

2010-08-07 @ 01:26:17
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Uppmärksamma att det är arbetsdagar dom räknar^^ Allra oftast brukar det inte ta mer än 7 arbetsdagar, men jag har varit med om att det har gått lite längre.. Mest nervöst var det ju när min pojkvän hade köpt julklappar till mig därifrån och hade följt anvisningarna om senaste datumet för att få det till julafton, han beställde då den 9e dec och vi fick paketet den 23e :P Vänta några dagar till, sen kan du pröva ringa deras kundservice! Hoppas paketet kommer snart :) Har aldrig varit med om att det inte har kommit och jag vet flera som har beställt därifrån utan problem!

2010-08-07 @ 10:26:08
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0