Min blogg behöver ett ansiktslyft!

Jag har haft den här designen i över ett år, så det är verkligen på tiden för nånting nytt här! Tjejen som gjorde denna, Emelie verkar inte så aktiv längre på hennes blogg och jag vet inte hur jag ska få tag på henne på annat sätt. Jag är iaf jättenöjd med vad hon har gjort :)

Men en ny era av mitt liv kräver en ny look, så jag tänkte höra med er om det är någon av mina vänner/läsare som har lust? Jag har ingen klar bild utav hur jag vill ha det, bara en idé, jag gillar att ge ut mina idéer och sen ge rätt fria händer, jag blir allra oftast nöjd när jag gör så^^
I gengäld får du som gjort designen en länk till dig precis som Emelie har fått här, ni kan se längst ner i högra kolumnen! Och när jag får komplimanger om designen svarar jag alltid med att säga vem det är som har gjort den :)
Någon som känner sig manad? Eller kan länka någon ni vet som gör bloggdesigner?
PUSS


Kommentarer
Postat av: Therese

söt blogg du har tjejen, jag gillar den. :)

2010-08-20 @ 19:17:36
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag skulle precis skriva att jag gillar din bloggdesign, och bloggen med för den delen! :) Fast jag vet hur det är...jag gör om min bloggdesign jätteofta eftersom jag tröttnar så lätt ;)

2010-08-23 @ 10:17:42
URL: http://lov-e-ly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0