Lite nytt smink + hårinpackning!

Jag och Vicky var ju på stan idag igen, jag hade kommit på vad jag ville lägga mina överskottspengar från Sthlmsresan på :P


En hårinpackning från Keune So Pure, mörkbrun matt ögonskugga Sable från Clinique och läppenna Coral 02 från Elizabeth Arden :) Nu tror jag ÄNTLIGEN att jag har hittat en bra färg till läpparna! Den jag köpte senast från Maybelline var faktiskt inte så bra.. Så jag har fortsatt att blanda MUS läppennor Teal och Natural och det blir lite tröttsamt i längden^^ Men nu så hoppas jag att det ska vara över :) Grejen är att dom vanliga färgerna på läppennor är oftast åt det kalla hållet och jag tycker jag ser så blek ut i det ;S Jag passar i de allra flesta färger, men dom olika färgerna tar fram olika färger i mitt ansikte och just nu gillar jag att ta fram det varma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0