Imorn börjar nya livet!


Jag har inte skrivit så mycket eller så bra i bloggen den här veckan, jag har inte gjort så mycket heller.. Umgicks lite med Vicky men annars har jag bara suttit hemma och sett på avsnitt och dokumuntärer^^ Imorn är allra första dan i skolan, det är bara en informationsdag, men ändå! Det är verkligen nånting helt nytt som kommer hända i mitt liv nu. Äntligen!

Men jag får alltid en konstig känsla i hela kroppen om hösten, höstar är inte bra för mig alls >< Jag blir lite nedstämd, rastlös, nervös, får ångest.. För en vecka sen var det 26 grader varmt, jag och Andreas var på semester, allt var underbart! Och nu sitter jag här som en liten grå mus och känner av hösten :S Usch!

Jag ser iaf fram emot den här skoltiden, antagligen är jag inte heller den enda som känner så här :)

Kommentarer
Postat av: Darksess

Läste att du i maj var på informationsmöte för medicinsk sekreterare. Har du kommit in på det? Sådana fall så syns vi imorgon :) Jag har läst på programmet i ett år nu.

2010-08-19 @ 23:16:17
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Vicky

SV: Jag brukar också kolla på en gång, vet inte varför jag kom av mig nu :S

Sjukt störande hur som helst -.-



Fan vilken fin bild på dig, baby <3 <3 <3 ÅÅH <3

2010-08-20 @ 15:35:34
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0