FK - AF - CSN byråkrati ><

Idag har jag ringt miljoner samtal känns det som, allra först ringde jag utbildningen och frågade vilken tid jag ska infinna mig där på fredag, 10.00 (hade tappat bort pappret). Kollat upp buss och tåg dit.. Sen kom posten och mina böcker har kommit, jääj :D Ska bli så kul att hämta ut dom sen!
Andra brevet var från CSN där det stod att jag kommer få pengar från Försäkringskassan fram till September (stämmer inte eftersom jag blir utskriven imorn), så CSN tyckte inte att jag skulle få pengar från dom förrän 25e oktober >< Suck.. Så jag har ringt Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen och CSN. Byråkrati :( Jag kan inte göra nåt förrän på Fredag då jag officiellt är utskriven från Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan, först då kan jag ringa till FK och be dom skicka ny info till CSN och sen ska jag ringa CSN och höra så att dom har fått dom nya uppgifterna och göra ett ombeslut^^ BÖGA!
Någon mer som varit i samma sits? Hur lång tid tog det för er att få första pengarna?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

För mig gick det fort att få mitt CSN när jag blivit utskriven från AF och allt var väldigt stressigt för jag fick reda på att jag kommit in två veckor innan jag började, haha. Men redan första studieveckan hade jag fått mina pengar och då var det ändå mer omständigt att söka eftersom jag pluggar utomlands. Men ah, i mitt fall gick det fort så ^^

2010-08-18 @ 22:49:10
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0