Äntligen!

Jag har nog missat att informera här i bloggen om att 6 män har i princip bott här från i tordags fram till nu! Min kille har nämligen haft lan.. Dom är alla forna data-nördar som p.g.a. jobb och flickvänner inte har ägnat sig så mycket åt data-spel på många år, så nu under semestern anordnade dom en "tonårs-helg" här hemma hos oss med bara en massa data-spel och öl :P
Jag har utlidit detta med hjälp av tv-serier, filmer, bas-spelande och bloggar^^ Mina vänner är nämligen på annat håll som vanligt, varför måste alla flytta hela ti'n?
Nu är iaf lanet över och jag ser fram emot att Andreas gottgör mig genom att vi hittar på massa saker utomhus :D Hoppas på några sista veckors sol nu!
Börjar ikväll med att vi ska hem till Andreas mamma och grilla X)

Kommentarer
Postat av: linda

jätte fin blogg!

kika in på min blogg och släng in en kommentar.

Ha en bra kväll! :-)

/ Liindahasa.blogg.se

2010-08-01 @ 18:03:40
URL: http://liindahasa.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis så som min sambo gör också. Och av precis samma anledning som det inte håller i lika aktivt idag. ;-)

2010-08-01 @ 21:33:54
URL: http://larotika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag började blogga för ett litet tag sen

och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag

ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram



2010-08-02 @ 10:56:24
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0