"Projekt modell" om en vecka!

Jag är ju en av 11 tjejer som är med i Projekt modell 2010, som jag har skrivit om HÄR :)
Om en vecka är det dags för första fotograferingen !! Den tar plats i Norrköping, men det är i princip det enda jag vet. Jag vet inte vad vi ska fota, porträtt, mode, alternativt, naken(!?!) :P Och jag vet inte vem fotografen är, för det fanns flera fotografer i projektet som håller till i Norrköping!

Det känns lite pirrigt, men jag ser verkligen fram emot att träffa alla tjejerna och att få ta snygga bilder ;D Men så undrar man ju hur det hela kommer gå till, vad kommer juryn att titta på, tänk om jag åker ut först? :(
Massa tankar! Men i grund och botten ser jag det "bara" som en kul grej :)

Foto; Axel Engström


Kommentarer
Postat av: Josefin

Lycka till, det kommer säkert att gå jättebra! :)

2010-04-04 @ 18:29:07
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Josefin; Tack så mycket :)

2010-04-04 @ 18:51:57
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: towe

vi kommer hur som helst ha skitkul! =)

2010-04-05 @ 12:40:45
URL: http://whogivesadamn.blogg.se/
Postat av: Annie

Det går nog bra för dig! Du har verkligen ett annorlunda utseende, väldigt "modelliga" ansiktsdrag osv. Det finns många vackra tjejer på denna jord, men det är skillnad på att bara vara vacker, och vara vacker och ha ett speciellt utseende som du :)

Vet ju inte hur bra de andra tjejer är på modellandet i sig, men vad jag sett blir du inte bara bra på bild utan dina bilder känns varierande också, du verkar leverera som modell :)

2010-04-06 @ 16:10:53
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Annie; SV Annie; Oj, tack så mycket! Vad glad jag blir :D Många utav dom andra tjejerna vet jag är superbra och alla är ju väldigt vackra, men jag ser det som sagt mest som en kul grej :) Ser fram emot söndagen nu som fan!

2010-04-06 @ 17:32:20
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0