Ha en fin lördagkväll!

Jag och Andreas är hos F&J, tar ett par glas o hänger lite :) Tänkte bara säga tack alla som har röstat, tycker inte om att be om röster, man vill ju att dom bästa bilderna ska gå vidare och inte dom som har "flest vänner på facebook"! Men nu är reglerna såna och jag vill ju vara kvar, hade jättekul i söndags! Så jag kommer absolut påminna er igen om att rösta ni som inte redan gjort det ;) Bli inte trött på mig! Hur som helst, ska vara social nu, vi hörs imorn igen! P&K

Kommentarer
Postat av: lisa

jättefin blogg du har! tänkte tipsa dig om en webshop med massa roliga, rockiga smycken som du kanske skulle gilla www.candiedpoison.com

kram!

2010-04-18 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0