Godmorgon, mitt hår är katastrof!

Det jag skrev om igårkväll tynger mig fortfarande, ska ta se vad jag kan göra åt det i eftermiddag^^

Men nu, måste jag bara skriva av mig om mitt hååår !!
Ni vet ju att jag kör med balsam metoden, har gjort det sen början av mars. Och jag blir inte klok på detta, ena gången blir mitt hår jättefint, rent och fluffigt och ibland blir mitt hår inte alls rent utan bara fett och äckligt - av exakt samma rutin och produkter :O ><
Nu har jag inte tid att tvätta håret innan jag ska iväg, så får gå med mössa på mig haha :( Ska forska i detta senare, vad jag kan ha gjort för fel.. För grejen är att jag använder bara godkända produkter enligt forumet lockig.se, jag tvättar håret grundligt med balsam, sen har jag i inpackning och sen tvättar jag ur den med samma balsam igen^^ Oftast funkar det toppen men ibland, tre gånger nu har det bara blivit superfett!
Böga!
Aja, ska som sagt iväg nu efter frukost, vi hörs igen senare! P&K

Kommentarer
Postat av: sandra

kjempe fin blogg du har, fine bilder.



komenter gjerne tilbake?

2010-04-22 @ 08:45:36
URL: http://sandraheartkaico.blogg.no
Postat av: sckrollan

DU! jag skriver ett inlägg i min blogg för jag insåg att det blev på tok för långt för en kommentar om denna balsammetod! så checka in hos min blogg istället!

2010-04-22 @ 15:08:30
URL: http://sckrollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0