Uppdatering om Dermanord^^

Godmorgon! Eh.. Godeftermiddag :D
Sov till elva idag, gött! Nu har jag ätit frukost och sitter med en inpackning i håret med påse över :P So pretty :)

Hur som helst, jag frågade ju lite snabbt här för några dagar sen om nån visste hur det var med att använda en peeling under en acne gel behandling. Och kom väl fram till att det nog inte är så bra, eftersom huden är extra känslig + att om den flagnar så är ju det som en peeling i sig^^
Men dom senaste dagarna så har faktiskt huden kännts rätt normal igen, inte lika torr o.s.v. och imorse kände jag bara att huden kändes sådär grå, lite tjockare, skrovligare (hemskt det låter, men ni vet vad jag menar :P). Så jag prövade lite försiktigt med min Papaya peeling från Dermanord, och det gick bra :)

Tänkte uppdatera er lite snabbt om vad jag tycker om Dermanord, har ju använt det i ganska exakt 1 månad nu! Och jag är toppennöjd :) Kommer nog aldrig byta till något annat, det känns faktiskt som en liten spa-behandling varje morgon och kväll!
Vilka produkter jag använder kan ni läsa HÄR!
Ska nog köpa mig en ansiktsmask därifrån också när jag får pengar :) Någon av er som använder en ansiktsmask från Dermanord och som kan tipsa mig? Älskar ju att få tips ;)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Så Dermanord har hjälpt din hud mot acnen också? Jag har akne och är lite sugen på att testa Dermanord, är det något du rekommenderar?

Var köper du Dermanordprodukterna?

2010-04-21 @ 20:15:10
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Hanne; Om det har hjälpt mot acnen kan jag inte svara på eftersom jag använder Epiduo mot det. Jag rekomenderar verkligen Dermanord för det är en härlig hudvårdserie som gör huden jättemjuk och len utan några konstiga kemiska ingredienser^^

Men mot acne just så rekomenderar jag att boka tid hos sin läkare på vårdcentralen och få en medicin utskriven! Verkligen alltså, dom tar en på allvar och har man acne i vuxen ålder så är det det enda som kommer hjälpa!

Om man går in på dermanord.se så finns det en länk "Hitta återförsäljare" så för man pilen över den stad man bor i. Jag bor i Karlstad och köpte mina produkter på Ekolea^^

Hoppas detta hjälpte :)

2010-04-21 @ 20:25:26
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Dejana

Åh, vad kul att du är nöjd! Nu har inte jag testat deras masker, men kan tänka mig att de är precis lika bra som resten av produkterna ^^ Dock kan jag rekommendera deras jojobaolja. Den brukar jag ha under ansiktskrämen på kvällen, eftersom jag lätt blir torr om kinderna. Och den ska funka för alla hudtyper, eftersom den är balanserande.

2010-04-21 @ 21:20:55
URL: http://thelastramone.devote.se
Postat av: Hanne

Tack för svar!

Gillar din blogg skarpt (:

2010-04-22 @ 16:18:08
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Dejana; Det låter ju mysigt :) Jojobaolja, alltså^^ Jag funderar helt på att gå över till Dermanord när det gäller shampoo/balsam och också smink! När jag har råd bara, haha! Det är ju rätt dyrt^^



SV Hanne; Inge orsak! Lycka till, och tack :D

2010-04-23 @ 10:17:05
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: elvira

jag har 5 produkter för ansiktet därifrån.

1- cleansing milk som man tvättar med

2- scrub

3- ansiktsmask

4- fuktspray som man har innan kräm

5- ansiktslotion eller vad de heter

har använt de sen någon dag efter juldagen då jag fick de i födelsedagspresent:) det börjar hjälpa emot min hud nu:)

2011-02-03 @ 14:29:51
URL: http://elvirakarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0