En vecka med Epiduo!

Nu har jag använt Epiduo varje kväll i en vecka! Jag har också slutat ha på nånting efter, t.ex. fuktkräm som jag gjorde med Duac^^ Jag är rätt imponerad än så länge! Även om jag är mer torr än vanligt och huden är lite känsligare, typ om Andreas har skäggstubb och kommer åt mitt ansikte så gör det ont! Så har jag iaf bara fått en endaste liten finne på en hel vecka!
Fast ja, jag tyckte jag såg stora framsteg med Duac också första veckan, så vi får se hur det artar sig om ett par veckor eller så :) Men efter att ha läst en hel del negativt om det här medlet så är jag lättad över att biverkningarna inte var värre än så här :P (För mig iaf).

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter skönt! Mina biverkningar har varit lite värre, men det börjar lugna ner sig nu efter 4 dgr. Har oxå stora förväntningar på Epiduo. Lycka till!

2010-04-16 @ 15:39:45
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Marie; Ojdå, skönt att det börjar lugna ner sig för dig iaf :) Yes, lycka till till oss!

2010-04-16 @ 15:46:56
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0