Bilder från i Fredags :D

Vicky är så jäkla bäst som tar massvis med bilder när vi är ute :D Här kommer en hel drös!

Vi var hemma hos Maya, Emma och Jeremy på förfest! The two lovebirds ;)


Gosan och jag X)


<3


Vicky omringad av hennes BFF's!


Jag var lite Snoppify hitler^^


Posa, posa!


Snoppify hitler var kanske inte alltid omtyckt :P


Men jag hittar alltid nya vänner ;)


Mihi!


Golvfest!


Inga nybörjare här inte!


Hahah <3


Nya Snoppify hitlers.. Dom tog över min tron ungefär samtidigt som jag surpla i mig sista droppen av mitt vin :P


Jag skäller lite :P


Tur att Raman var nära och kunde trösta David :P


Vicky delade med sig av det sista som var kvar i hennes bag in box - det skulle hon inte ha gjort, hahhaa! *dricka armkrok*


Oj oj oj så kärleksfull jag blev :D


Ååå Maya också :D


Och Emma !! :D


Hahah :P Jag vet iaf att vi dansade och skrek till en himla drös låtar, Some kind of hate med Blood for blood och Dancing with myself med Billy Idol åtminstone^^ På bussen in till stan blev det Ramones allsång <3


På Tempel^^


Dansa..


..dansa..


Good times, good times^^


Blev upplyft också, hej och hå!


Skitkul kväll! Visade sig på FB statusar att alla hade tappat rösten dagen efter XD Där har vi svart på vitt - det var en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Bullmamma

Jätte vacker tjej!

2010-04-19 @ 11:15:35
URL: http://klarhaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0