Tjuvkik på dagens bravader ;)

Nu är jag hemkommen från fotningen med Evelina Eklund Hassel! Riktigt lyckad dag får jag säga :D Tänkte visa er ett par oretuscherade bilder från dom 2 olika ombytena vi körde! Dom här är då tagna med min egna kamera på hennes dataskärm ;P



Nu är jag helt slut, måste äta! Åt frukost runt 10 tiden och sen har jag bara ätit ett äpple och en Center. Ni som känner mig är nog lite chockade nu eftersom jag vanligtvis äter var tredje timme och blir jäkligt grinig om jag får vänta längre än så på maten :P Men när jag står framför kameran så känner jag ingen hunger alls, är så himla fokuserad! Fast det kommer ju igen sen när man har kommit hem och slappnar av, så nu blire som sagt mat + Idol ;D Hoppas ni har haft en lika kul dag som jag! hörs imorn igen :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Andra bilden är min favorit.

2009-09-18 @ 10:23:21
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0