Hos Vicky i Norge :)


Nu har jag lånat Vickys pojkväns dator, jag och Vicky sitter brevid varann framför datorerna och lolar like in the old days ;D
Vi har fixat så mitt norska skattekort kommer om typ 2 veckor och sen åkte vi hem hit så jag fick se lägenheten :) Värsta mysig med trägolv! Så lol föresten när vi var påväg till skattekontoret! Folk kom från höger och vänster och frågade oss om vi visste vart det låg, så vi var ett gäng på fem pers eller nåt tillslut, Vicky fick leka dagisfröken ;D Invandrare i Norge :P
Nu ska vi äta snart och sen åka in till stan igen och möta upp Sibbe och hänga lite innan min buss hem går^^ Det känns faktiskt rätt bra att jag kommer bo här på veckodagarna nu, jag tror jag snabbt kommer komma in och förstå norskan.. Jag är bara orolig för om jag kommer få jobb och om jag kommer klara av det, men det ordnar sig! Som vi säger i Värmland ;D Man har bara lite lågt självförtroende när det kommer till jobb-biten efter att ha bott i Karlstad där man aldrig får jobb!
Nu blire mat, hörs imorn igen :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Josefin B

Ser att du har tatuering, undrar hur gammal du var när du gjorde din första? :)

2009-09-29 @ 18:55:27
URL: http://fabulouslifeofjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0