Hemma från fotningen^^

Så, nu är jag hemkommen! Har tvättat av mig sminket och och håller på att laga mat :) Dagen resulterade tillslut i en rätt dramatisk porträttplåtning med Jessica Bergman och sen knäppte även Raman av några bilder med samma smink fast lite annorlunda ändå.. Om det blev något utav allt så får ni såklart se det här ;)
En BTS bild hanns med iaf:

Det är när Raman fotade mig mot slutet^^ Blev himla ljust när dom tog med min kamera :S Det är inte så ljuset blev på bilderna haha bara så ni vet :P

Nu blire mat och chill resten av söndagskvällen :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Dejana

Svar: Mihiiiiw, tack :* Alltid kul att höra från världens snyggaste kvinna typ :D

2009-09-20 @ 19:15:22
URL: http://53rdn3rd.devote.se
Postat av: Tobias Fischer

Haha! Ingen fara!



Ja, du är välkommen att titta in hos mig när du vill - både på nätet och irl!



/T

2009-09-20 @ 20:35:38
URL: http://www.tobiasfischer.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0