hemma från arbetsintervjun!

jag hoppas det gick bra.. man grämer sig alltid efteråt, vad går dom efter? sände jag verkligen ut rätt signaler? sa jag bra saker? men som tur är så ringer dom redan imorn och berättar så behöver inte gå med frågorna i huvudet för länge ;P
det var jag och några till där som fick fylla i lite frågor om varför man vill jobba som croupier, ifall man har rygg/ben besvär, röker, är van att jobba kväll/natt m.m. också pratade chefen lite om företaget, utbildningen som man får o.s.v. sen fick man göra det där förbaskade räkne-testet >< men det gick lite bättre den här gången ;) jag var ju trots allt beredd på det^^ och sen tog dom in en, en och en, för en kort intervju.
får som sagt veta imorn om dom vill anställa mig eller inte.. det vore gött att ha ett nytt extrajobb som inte har med att störa någon över telefon att göra! + ett deltidsjobb sen skulle inte sitta helt fel så har man faktiskt en okej lön och kan betala för sig här hemma OCH skämma bort sig själv lite :) *längtar*

nu ska jag göra en pastasallad, lägger upp den där nya modellbilden om en stund, kika in då igen :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0