Åååhh...

Min storasyster Mia ringde mig nyss och frågade hur jag mådde, jag förstog ingenting först men sen kom jag på att det är precis fyra år sen våran mamma gick bort.. Det är något knäppt med det här datumet 30e september, de senaste åren har jag haft det extremt jobbigt känslomässigt den här dagen utan att ens gå in på att tänka vad som hände 30e september 2005. För er som inte vet så gick min mamma, Leeni, bort av en plötslig hjärnblödning, ena dagen var hon frisk och nästa dag död. Oftast när man får en hjärnblödning så kan man operera och bli frisk eller om man har otur kan en del av hjärnan ha förstörts så man kanske är förlamad. Eller också så har man megaotur och blödningen kommer så plötsligt och sprider sig så snabbt så att man inte kan göra någonting åt det alls.


Mamma och jag.

Jag behöver inte säga att det har varit och är extremt jobbigt. Det var lite skönt att få prata med Mia iaf, vi har inte haft den bästa kontakten det senaste, men det kändes jättebra att prata med henne nu!

Mia och jag.

Så typiskt att Andreas inte är hemma en kväll som denna, han är och ser på när FBK möter Detroit Red Wings! Nånting han har sett fram emot att göra i ett halvår.

Jag ska nog gosa ner mig och se på Vänner avsnitt faktiskt! Det serien har jag inte kollat igenom på länge och jag och mamma älskade att se den tillsammans, precis våran humor! Hon gillade speciellt Ross :)

Kommentarer
Postat av: carro

<3

2009-10-01 @ 09:51:27
Postat av: Dejana

Man vet ju aldrig vad man ska säga om sånt här, om man inte känner personen jätteväl, men jag tycker att det är så känslokallt att inte säga något alls så du får ett <3 av mig. Du verkar vara riktigt stark och modig, så din mamma är nog precis lika stolt nu som på bilden där hon håller om dig.

2009-10-01 @ 12:13:54
URL: http://53rdn3rd.devote.se
Postat av: peri

man kan verkligen se att du ar lik din mor! :)



kanner ju inte dig, och sa kan inte tanka mig hur jobbigt det ar men..

har sett en del hos en van som varit med om samma. det ar starkt att det gatt flera ar och att du trots en sa stor motgang ar en valmaende och klok tjej som skapat sig ett bra liv. hon skulle sakerligen vara stolt over dig och det hoppas jag att du ocksa ar.

2009-10-01 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0