Min första morgon i Oslo!


Godmorgon! Jag har faktiskt sovit gott min första natt här :) Förutom att jag har bajsont i halsen :O Igen! Men den här gången känns det inte som förskylnings-ont utan som att om jag hade haft halsmandlarna kvar så hade den ena varit lika stor som en tennisboll :( Efter en ipren känns det bra iaf och jag är pigg, vilket är super eftersom jag har ju en plåtning idag! En sån där gosig en då det finns makeupartist på plats OCH stylist, så man behöver bara duscha och åka iväg och bli omhändertagen X) Så som det ska vara!

Har kommit på tusen grejer som jag har glömt att ta med hit.. Bl.a. sladden till kameran, så jag kommer inte kunna lägga upp några bilder >< Gud vad typiskt!

Men vi hörs igen när jag kommer hem sen iaf :) P&K!

Foto; Rebecka Bergvall
PS. Tror inte jag har visat den här bilden innan?

Kommentarer
Postat av: Dejana

Oj, det lät inte kul alls :O Bra att det gick över! Själv har jag bihåleinflammation, men jag tröstar mig med att jag kan svälja i alla fall. Ah, the little things in life typ xD

2009-10-06 @ 10:37:18
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0