Kan äntligen visa er 2 nya modellbilder!

Åååh! Jag har varit så frustrerad och arg hela dagen för jag har inte kunnat gå in på vissa svenska internetsidor, som t.ex. blogg.se, men nu äntligen funkar det! Och då kan jag visa er två nya bilder som jag fick av fotograf Evelina Eklund Hassel imorse på mailen :)


Idag har jag öppnat upp ett bankkonto här i Oslo och väntat spännt på att Toptemp ska ringa.. Tyvärr har dom inte ens ringt Sibel denna vecka så det ser inte så ljust ut som jag trodde det skulle vara när jag bestämde mig för att komma hit. Fast egentligen så var det ju faktiskt bara igår som jag var på intervju där så jag ska inte vara så nere, dom skulle inte ha tagit emot mig om dom inte trodde att dom kunde fixa jobb åt mig!
Nu ska jag och Vicky fortsätta se på Gossip Girl :) Hörs imorn igen med fler uppdateringar, jag lovar! Får ju själv bloggabstinens när jag inte kan skriva här :P
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0