Hemma från fotningen!

Kom hem för en timme sen och fick ett glädjerus av att det stog matrester på spisen XD Så nu har jag ätit upp Alex mat och varvat ner lite, pratar med Andreas på msn :)
Plåtningen gick bra även om jag är lite osäker på min prestation ;S Det var så jääkla kallt !! Men vi började iaf med att fota i Grönland utanför en tygbutik och vid en grönsaksmarknad, lite sådär "lifestyle" bilder som det heter.. Sen fick jag klättra upp på en mur vid Oslo city gallerian och posera som en ballerina ;) Lite läskigt var det för jag har världens höjdrädsla. Och det sattes ännu mer på prov sen när jag och en till modell, Therese fick klättra upp på en kontainer vid hamnen!
Ja, så det blev en heldel olika bilder vilket är kul! Jag har som sagt inte nån såndär jättestark känsla av att det här blev toppen WOW, men jag tror att det blev bra och jag längtar tills man får se resultatet :)
Nu ska jag nog gå till Ica och köpa nåt tjockt och gott, typ tårta och gosa ner mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0