Vill bara stanna inne hela dan..


Har inte kunnat sova nå bra inatt, vaknade när Andreas åkte till jobbet, lyckades somna om men då drömde jag att jag bodde i min och mammas gamla lägenhet. Jag drömmer ofta det, och i varje dröm känner jag mig otrygg och orolig. Den här gången kändes det som att folk iaktog mig hela tiden och jag var stressad och skrek hysteriskt åt allt och alla.. Ingen bra start på dagen :P Dessutom ska jag till arbetsförmedlingen idag >< Jag vill bara stanna hemma, äta och se på Gossip Girl s03 X) Men men, man får vara vuxen och tänka "så fort jag är klar med det här tråkiga, kan jag göra det roliga sen hela dan"^^

Foto; Armand Dommer


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen!

Hoppas helgen varit bra :)

Funderat något på bloppisen den 21 nov?

Vore jättekul om du ville vara med :)

Kramkram

2009-11-02 @ 19:13:23
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0