Fredagsmys alldeles själv!

Ikväll är Andreas ute på personalfest, så påvägen hem från jobbet bestämde jag mig för att gå förbi Ica och slösa mina sista pengar på nåt gott till migsjälv X) Köpte cola, Ristorante mozzarella fryspizza, en påse Turkisk peppar, Icas chokladkaka med apelsinkrokant och OSTBÅGAR!! Andreas hatar ostbågar lika mycket som jag avskyr banan :P Så vi har förbjudit det hemma, men nu när jag är själv tänkte jag slå till :D Ska gosa ner mig nu med någon må bra-film, kanske Big Fish? Kan det bli bättre? Hm.. Det enda kanske vore om jag och Andreas åt god hemma lagad mat och gosade ner oss i soffan framför finalen av Project runway.. Oh well! Får bli imorn :)
Vad ska ni göra ikväll? Gosa ner er eller röja stan? :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en mysig kväll för dig :) Gäller ju att passa på när killen är borta ;)

För mig blev det också bara en trevlig hemmakväll. Bakade melonkaka och åt hemmagjord pizza. Och så missade jag idol för att jag satt klistrad framför Zelda twilight princess. Nåja, det kunde varit värre :)

God natt!

2009-11-20 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0