Fredag!


Imorse vaknade jag samtidigt som Andreas åkte till jobbet av att jag hostade, jag försökte somna om men hostade hela tiden, vid nån tidpunkt kollade jag på klockan och såg att klockan var 8. En hel timme till efter det låg jag och försökte somna men det gick inte för all hosta och dessutom började magen kurra riktigt högt! Så klockan 9 gick jag upp, gjorde iordning frukost, la morgonrocken över terariumet som hade börjat lysa efter den timern som vi har ställt in för natt och dag åt orm-Frasse^^ Så nu var det helt mörkt i sovrummet igen och jag satte på lite Vänner avsnitt och la mig i sängen och åt frukosten, sen kunde jag somna X) Så jäkla gött! Vaknade sen typ 12 och var lika trött ungefär :P Men jag var ju tvungen att gå upp då, gillar inte att sova sådär länge!
Så dom här tre timmarna vid vaket tillstånd har jag ägnat åt tråkigheter som att betala räkningar och ringt till lite olika kundtjänster :P bl.a. min operatör 3 och eniro och nordea^^ TRÅK!
Nu ska jag ta en huvudvärktablett och slappa! Ikväll blir det Idol :D

Fotograf; Rebecka Bergvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0