vakna på fel sida..

känns som jag gjorde det idag, vaknade på fel sida altså^^ är på riktigt dåligt humör faktiskt och jag vet egentligen inte varför :S eller jo, det är en massa smågrejer.. mitt skrapsår på ena skinkan t.ex. gör fortfarande ont och jag vet inte om det hinner gå bort någorlunda tills på tisdag då vi åker till bulgarien.. och vädret är pissdåligt.. + att vädret tyligen ska bli kanon när vi är borta hahah >< sen kommer det säkert regna igen när vi kommer hem, det skulle vara så typiskt!  jag är hungrig också.. men jag ska möta upp andreas på hans lunch och äta thaibuffé så det är ingen idé att äta nån större frulle nu^^ jo.. jag råkade också köpa en blå mascara igår :P jag skulle köpa en vattenfast mascara, svart såklart.. men råkade få hem en blå och det upptäckte jag när jag hade dragit av plastskyddet naturligtvis, så jag kan inte byta :P ärligt, man kan inte ha blå mascara va? det är väl bara tanter som har det? :S
aja, nu får jag ta och rycka upp mig, det är skitgrejer att vara sur över egentligen! och om man tänker positivt så kommer känslorna att hänga med sen så man också känner sig glad :) har ju massor att se fram emot :D thaibuffé om ett par timmar X) härligt midsommarfirande med vänner hos andreas mamma, bulgarien en vecka! och dagen efter jag kommer hem så finns jag i tidningen Tryck (förhoppningsvis snygga användbara bilder) och ett par dagar efter det fyller jag år :D ja, så får jag tänka :)

igår var jag glad, får försöka återspegla det leendet och känslan idag med :)

nu ska jag se på lite gamla avsnitt av project runway ;)
hörs lite senare igen, P&K

Kommentarer
Postat av: Vicky

Var väl ett jävla gnäll på dig idag haha! That's not the Elina I know ^^



Hoppas humöret vænder snart :*

2009-06-18 @ 13:00:23
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

Ja visst är den fin :) PRARIE heter den iaf :) Kramis



-Angi

2009-06-18 @ 14:12:30
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Snygg jacka! Varifrån? :)

2009-07-09 @ 16:31:21
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0