slappdag

jaa.. idag blir en fet slappdag, sitter här i mina mjukisar X) ska nog gå ut till grabbarna snart och joina deras guitar hero world tour band :)

här har jag föresten testat den där blåa vattenfasta mascaran jag råkade köpa för nån dag sen, tycker inte den är så värst blå så jag orkar nog inte åka in till stan innan vi åker på tisdag och byta :P

föresten, jag vill ha lite ny musik i min mp3 på resan, tipsa mig om bra musik :D jag gillar det mesta förutom techno relaterat och blackmetal relaterat :P men allt från party RnB, pop, rock, hårdrock, electro... gimme! gammal som ny musik, särskilt ny! för jag har noll koll XD
jag kanske skriver lite senare igen om jag kommer på nå vettigt eller har tråkigt ;D
P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice in Videoland kanske kan vara något? :)

Eloctro, indie, pop typ. Mysiga texter och svängig musik. ;)

2009-06-21 @ 11:49:10
Postat av: Anonym

Yeah yeah yeahs nya album It´s Blitz är grymt bra!

2009-06-21 @ 17:07:12
URL: http://truenecromance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0