nya pics :D

jag fotade med den norska fotografen Alasan Paulsen i lördags och han har redan hunnit fixa till 2 bilder som han skickade till mig nyss! det är kul när en fotograf retucherar några bilder, skickar och sen retucherar några till o.s.v. då får man bilder fortare + att man har fler kvar att se fram emot ;)
första gången jag fotade på en strand, vad tycker ni? lite olikt mig? :D jag hoppas det kommer fler hel/halvkropps bilder sen så man ser mer av outfitten^^


(jag märkte sen på kvällen när vi var på middag att jag fortfarande hade sand kvar i ansiktet, haha! hann inte duscha och sminka om mig nämligen :P)

nu ska min kära pojkvän andreas få vaxa mig inför plåtningen imorn :P
vi hörs imorn hör ni mina fina läsare! (vet allt att jag har fått några ;D) ni följer med bloggkoll också, det är fint det!
P&K


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina bilder :D

Jag är en av följarna ^^,

2009-06-15 @ 21:15:18
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Linda (Lynchpin)

ooh, lät härligt med vaxningen ;D hoppas det går bra imorgon!

2009-06-15 @ 21:36:56
Postat av: Vicky

asfina bilder, baby! fick mail av alasan igår där han bla skrev att ni fotat och att han var jättenöjd ^^



tips om framtida blogginlägg: en önskelista på vad du vill ha när du fyller år, kanske? ;)

PUSS!

2009-06-16 @ 07:14:39
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0