midsommarafton :)

midsommarafton igår var väldigt lyckat :) jag och andreas gick hem till hans mamma med familj runt 13 tiden, vi åt sil och färskpotatis, jag smakade sill för första gången >< det var sådär :P men jag tycker det är gott att bara äta färskpotatis med gräddfil och rödlök och gräslök i :)
senare på kvällen grillade vi X) mmm<3 och andreas kompis ludde från sthlm kom över också^^ sen så satt vi kvar hela kvällen på deras uteplats och snackade, skvallrade, spelade kort och drack :) som vanligt helt enkelt, skitkul! jag och andreas mamma blev helt fnittriga utav vårat mousserande vin :P

tog tyvärr inga kort :P fan! jag som skulle bli bättre på detdär :$

tog lite poserkort innan vi drog iaf^^


det var en liten miniupdate på min midsommar iaf, hoppas ni andra hade det lika mys :)
P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så förbaskat snygga ögonbryn.

2009-06-23 @ 22:54:06
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0