intervjufrågor..

nu ska jag sätta mig och svara på lite intervjufrågor som min agentur i tyskland skickade mig för nån vecka sen.. jag sa att jag skulle skickat svaren till dom i söndags :$ men har haft lite mycket för mig faktiskt och dom är så svåra.. dom har precis startat en tidning och ville göra en artikel om mig..
det här är frågorna jag ska svara på:

* How goes the business in Sweden?
* What is your specialty in modeling?
* What kind of photography do you like?
* What kind of clothes?
* How do you arrange the private live with the job?

* What should getting change in the business?
* Where do you would like to work in the future?
* What means Part and Parcel of Modern Spirit in Swedish?

det känns som jag är lite ute på hal is, särskilt med frågan What should get changed in the business? :O eeh.. ingenting? hahaha :P
aja, jag får ta tag i detta nu.. vet inte vad det kan leda till men bättre att göra det än inte känner jag^^

önska mig lycka till :P P&K


Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

allt bra? kram

2009-06-18 @ 18:53:33
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0