glamouröst, eh?

är helt toktrött zZzz.. 8 timmars plåtande utan mat i ett iskallt, smutsigt nedrivet industriområde iklädd endast bikini.. dessutom ska man vara snygg haha ><
tur att jag tog med mig morgonrocken iaf, himla smart utav mig! jag stog och myste i den medans dom andra blev sminkade eller när fotografen ställde in ljuset^^
det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. dom andra 2 "modellerna" var en kille och en tjej på 165cm :P inga tatueringar och zero kameravana >< och jag hade hoppats på enskilda bilder, men alla var gruppbilder... men men^^
numret (av Tryck) som jag är med i kommer ut den 1a juli iaf, så då får folk hålla utkik och kanske ta ett nummer åt mig med, för det kan hända att jag är utomlands då :)
mysa i morgonrocken X)
mysa i morgonrocken X)

så såg sminket ut!

kul att råka gå ut ur den dörren :P

första ombytet^^

här är ett av dom mysiga ställena vi fotade på^^ fotografen Martin till vänster och art directorn Magnus till höger!

andra ombytet^^

och här är vi för sista bilden :)
3 sekunder efter den här bilden togs ramlade jag och skrapade upp ena skinkan :P så jävla klumpigt haha! höll på att trilla ner i hålet bakom oss ><

när vi var klara åkte vi in till stan igen och art directorn för Tryck, Magnus bjöd oss på pizza! den satt fint den kan jag ju säga :P och jag är fortfarande i matkoma^^

kolla in i bloggen igen lite senare, då kommer det fler bilder från plåtningen med Alasan Paulsen i lördags :D
syns snart! P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lo, vad hände? Modellbild med bikini och sneakers? Du har klass i alla fall, det är huvudsaken <3

2009-06-16 @ 23:11:47
Postat av: Vicky

Hahahaha vad rolig du är, ramla gärna ner i hålet och dö liksom :P

Kommer bli asbra :D Ska bli så kul att seeee <3

2009-06-17 @ 07:02:29
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

haha anonym, eller hur :P vi var barfota mest, jag vet faktiskt inte om skorna kommer synas på bild, kommer se weird ut isf med deras gympaskor och mina guld porrskor haha XD

2009-06-17 @ 12:01:37
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0