frukost innan badmodeplåtningen

nu sitter jag och äter frukost, varma mackor och ett glas kvinna-vitaminbrus^^ tyvärr har jag inget bra att kolla på ;/ just nu följer jag australias next top model season 5 och the fashion show på youtube, men det har inte kommit nå nytt avsnitt av det än.. kanske får youtuba britains next top model, det har jag inte riktigt satt mig in i nångång^^
om en timme ska jag iväg till fotografen Martin Götenstedts studio och möta upp alla! sen tror jag själva fotningen är ute i deje vid en nedriven fabrikslokal som jag och Martin har fotat på förut^^ blir nog kallt att stå i bikini där.. kanske tar med mig morgonrock ;)
skriver sen i eftermiddag när jag är hemma igen och berättar hur det har gått :) kanske har jag lite behind the scenes bilder att bjuda på med :D
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0