Tryck

idag har jag äntligen fått se bilderna i tidningen Tryck! jag, andreas och eric gick in till stan i värmen idag och chillade och fick syn på tidningen, så vi tog 3 exemplar, en till oss, en till pappa och en till andreas mamma :P
jag gillar omslaget, men dom andra bilderna är lite sådär tycker jag.. det är väl svårt att hitta bilder där allt stämmer när man är 3 sttycken liksom.. dom andra två hade ju inte stått framför kameran någongång innan, så det är klart det är tricky :)
dom här bilderna har jag print screenat från deras hemsida här! dom andra modellerna heter Hannah Jarnelind och Rozbe Bozorgi, och fotografen är Martin Götenstedt :)

omslaget som jag gillar mest :)

sen kommer den här bilden..

jag hoppar :P det var under det här som jag ramlade och skrapade upp mig, har fina ärr där nu ><

iik >< den här gillar jag inte alls på mig sjukt osmickrande pose, det får jag inte göra om :P.. men hannah är skitfin här tycker jag!

och jag hann även med att klicka av en bild i badrumsspegeln innan vi gick ;)

nu kommer det bli mer uppdateringar igen som vanligt i bloggen :)
hörs imorn! P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.pause.se/2009/07/09/modeller-sokes-4/#comments



du borde söka :D

2009-07-09 @ 12:55:14
URL: http://michaeladuberg.blogg.se/
Postat av: Vicky

Alltså, det syns faktiskt att dom andra två inte har så mycket kameravana! Alla är ju fina och sådär but it doesn't do it for me haha.

Sen tycker jag att dom kanske borde ha tänkt steget längre och kanske tagit stranden som location om dom valde att ha ovana modeller. Svårt att få till det på ett sånt där ställe, ju.



Och svar till kommentaren på min blogg:

Jag har några borstar från Everyday minerals men jag gillar dom inte riktigt! Känns som att dom inte fångar upp nåt smink at all.

2009-07-09 @ 14:42:24
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Thess

Jikes, andra bilden uppifrån är ju gräslig på de andra två! Du ser helt bedårande och riktigt "fierce" (för att använda ett uttjatat men bra uttryck haha) ut dock! De ser liksom inte ut att passa in på bilden.. Men jag antar att det inte är så lätt när man inte har ngn erfarenhet :)

2009-07-09 @ 19:00:06
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: JP

Det är så galet konstigt att de väljer modeller helt utan erfarenhet. Killen ser ju helt död ut, förutom på omslaget förstås! Andra bilden är helt fantastisk om man kunde ta bort de två andra ;) Du lyfter verkligen upp bilderna med din talang!

2009-07-10 @ 17:14:16
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0